Inte idag...

Jag kan lova er en sak, jag kommer ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG att bli försäljare!!! Fy vilket folkslag! Ja okej, det finns säkert trevliga sånna oxå och jag förstår att dom bara gör sitt jobb, men måste dom jävligaste av dom jävliga alltid ringa mig!!! Grrrrr!!! Andra gången på två veckor som jag tvingas bestrida fakturor från samma företag! Fatta nån gång! VI ÄR INTE INTRESSERADE!!! Ursäkta men var bara tvungen att få ur mig det... så känns redan bättre. Har precis duschat efter att ha varit in till grannen och tankat lite D-vitamin. Så underbart skönt, och bla bla farligt bla bla... Jag vet. Men idag... Nej, idag biter nog inget på mig. Kram och Gnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0