Vi hann ner ;-)

Jag fick min spegel till hallen och barnen fick, som Magnus lovat dom ;-) , välja en sak... GISSA vad Casper valde... Jo men en skoter, en sån där som går sönder efter 5 minuter ovh som han har säkert tio av redan!!! Tjejerna valde var sitt prinsess-set med penna och brevpapper ;-)

Casper hade, innan vi åkte ner, ringt till farmor och frågat om han fick sova där, så honom lämnade vi av där. Sen åkte jag och tjejerna ner och skulle handla lite annat. När vi hade parkerat och var på väg till affären frågade jag dom om vi inte skulle gå och fika... "JA!!!" blev så klart svaret, så så fick det bli ;-) En "kalla det vad du vill" och festis, och så kaffe till mig så klart ;-)
Jätte mysigt, och nöjda tjejer :-)

Magnus hade oxå haft en bra dag, många kort tagna ;-)

Nu är jag nyss hemkommen från en promenix med Vivi uppe i Fors, SÅ himla skönt!!! Det är så himla bra vägar och rundor att gå där! Toppen :-)

Nu sitter jag i soffan med en kall öl... riktigt gott var det kan jag lova ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0