Vad får dig att tro att du är mer värd än mig?

Kan inte påstå att dagen började speciellt bra...

Fick ett samtal på jobbet som slutade med att han "en trevlig nyinflyttad sak" skrek "JÄVLA HORA" till mig i telefonen och slängde på rakt i örat!
(Han fick inte komma fram, eftersom telefontiden var slut dit han skulle "men det har du sagt till mig varje dag den här veckan när jag har ringt!" skriker han åt mig..ööö... ja.... vad är problemet om man varje dag ringer två minuter efter att telefontiden är slut!?)
"Men JÄVLA HORA!!!" *Klick*

Tack för den liksom! Men det var nog tur att han slängde på... vet inte vad jag hade sagt annars!!!
Jag blev så arg att jag var tvungen att gå ut!!!

Alltså ursäkta mig men vad lider en del av!!!!!
Han kunde väl förmodligen inte ta att en kvinna sa emot honom, men se där stötte han på fel kvinna kan jag meddela!

Nej, men välkomna hit vettja! Men man brukar ta seden dit man kommer, bara så ni vet...

Men tänk vad EN enda person kan få en att bli rosenrasande! Hur mycket energi det tar! Helt sjukt!

//Tite



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det finns många veka människor i denna värld. Låt det inte ta mer energi av dig bara, det är det inte värt! Puss och kram

2012-01-29 @ 20:18:28
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0