Tänd ett ljus och låt det brinna... låt aldrig hoppet försvinna...

Igår föddes hon, lilla Karin 1028 g...

1028 starka gram... Kommer inte kunna hålla mig ifrån Annas blogg. Hoppas verkligen det går bra!

Har ikväll sett på nån "Allsång på Skansen krönika" eller vad det var.
Har inte kollat på ett enda program i sommar, men nu fick jag ju se godbitarna i alla fall.
Den sista låten dom sjöng var "Tänd ett ljus..." Kunde inte annat än tänka på lilla Karin och hennes familj.

Vaknade före klockan i morse. Det har nog ALDRIG hänt!
Gick och la mig tidigt, och det var nog tur det, för Cilia vaknade och gallskrek hela natten, hon hade"Ont i min jöva" Hon hade ätit massor med vindruvor och var förmodligen hård i magen... gumman... tillslut somnade hon i alla fall, utan "jöv" problem ;-)

Nej sängen ropar...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Hur kommer man in på Annas blogg? Är det mamman?

Kram K

2012-01-11 @ 00:11:16
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Titti

Hej Karro! I inlägget innan har jag en länk till hennes blogg :-)

2012-01-11 @ 08:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0