Synfel?

Cilia kommer in i badrummet när jag står där, halvnaken... "Åh mamma! Men åh! Vikken kjopp du haj! Vikken liten kjopp!" Va? Vem? Liten kropp? Vet inte vem eller vad hon menade, men roligt var det ;-) Casper däremot är inte så rolig... kör på med sin härliga trots... (ja, ironisk!!!) Så himla dryg! Uppkäftig och ful i munnen... (ficklampan... Tänk på ficklampan ekar det i huvet) men det är inte så lätt att tänka på ficklampan! (Det barnen får uppmärksamhet för fortsätter dom med)! Speciellt inte när han njuter så otroligt mycket av att få med sig Ciara i det hela... Jaja... det är väl bara att bita ihop. Nu bäddar jag ner mig. Tänkte den här förkylningen/hostan som jag haft sen jul skulle ge sig nån gång... Men, jag överlever! Finns dom som har det värre! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hi hi underbara unge!!! då blir man glad du när man får höra såna ord!!;)

Kram o sov sött

2012-01-18 @ 00:04:39
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0