Njuter...

Av ett helt tyst hus... Av att va nyduschad, av känslan när man vet att man har nöjda glada barn... Har haft en helt underbar vecka med familjen Vainio Cassberg. För att inte tala om julhelgen. Vi har liksom gått i vår egen lilla ledighetsbubbla. Men i morgon spräcker vi bubblan. Då börjar vardagen igen, dagis, fritids och jobb. Tre packade dagisväskor står framför mig. Måste nog lägga mig snart om jag ska orka upp och hinna skotta av bilen, riktigt mycket snö har det kommit idag! Så underbart! Jag lovar er bilder från hela veckan, men inte idag... Sängen ropar! Önskar er ett riktigt bra 2012, men allt blir ju vad vi gör det till så ;-) Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0