Nattuggla eller morgonmänniska?

Ja vid det här laget vet ni på vilken sida jag befinner mig! Att gå upp tidigt på morgonen är nog det värsta jag vet! Skulle ge vad som helst för att få sovmorgon varje dag, om jag dessutom fick sova en hel natt så skulle jag vara ännu gladare. Eller det är kanske det som är problemet... att jag aldrig får sova en hel natt. Nu har jag i alla fall hittat den ultimata appen för mig. En väckarklocka! Kruxet är att för att kunna stänga av alarmet så måste man lösa en uppgift! Det finns 4 olika att välja på; memory, mattetal, repetera ett mönster och ordna tal i rätt ordning, jag valde memory, så nu måste jag lösa ett memory för att kunna stänga av alarmet på morgonen :-D . Ja det kostar inget att pröva och det kan inte bli värre än det är idag så... ;-) Nej goa ni. Nu blir det sängen... Inget memory i morgon bitti, då hoppas jag istället på trööötta barn som sover läänge... Eller gur det nu var ;-) Gnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Herre! Jag skulle få panik, hjärnan kanske inte är på topp i nyvaket tillstånd :P

2012-01-14 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0