Man tager vad man haver

Köpte clementinlåror här i veckan... Två stycken, Jätte goda, och lättskalade ;-) Tror jag måste köpa en till innan dom tar slut! Billiga var dom, 20:- Perfekt!
Att jag sen kunde göra om dom till docksängar när dom var tomma gjorde ju inte saken sämre ;-)


Perfekt!!!

Annars då...
Casper och Ciara har åkt skidor med mormor.
Sen blev det en utflykt med skridskoåkning och lite fika :-)

Fick bara kort på en skridskoåkare...


Dom andra två hade jag fullt upp att hålla i handen ;-)

Men dom åkte, både Ciara och Cilia också!
Jätte mysigt!
Perfekt väder!
Mormor var oxå med, men hon åkte inte ;-)

Nu ska jag bädda ner mig. Cilia vill inte riktigt somna om hör jag...

Gnatt!


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Duktig kille! :)

2012-01-25 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0