Tankeöverföring

När jag hämtat Casper idag så åkte vi ner till tjejerna och farmor :-) Vi hann knappt komma in genom dörren fören det var dags. Men dom hade ju saknat varandra så klart. Men måste man bråka och skrika och springa och ramla och gråta... Ja... Ni fattat. Vi blev kvar hela kvällen och farmor bjöd på pizza! Det var inte igår. Jätte mysigt! Men när jag satt och väntade på att pizzan skulle bli klar så ångrade jag mig, så klart, tänkte tusan oxå! Skulle ha tagit en sån istället! Jaja... När jag kom hem med maten och öppnade kartongen så låg den pizza som jag setat och tänkt på i kartongen! Mystiskt...! Tack för idag, slut för idag! Kram & Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0