Som en kompiskudde

I dag har jag inte varit på jobbet speciellt mycket...
Förmiddagen spenderades på Handledarutbildning, SÅÅÅÅ himla bra! Första delen av två, andra är i morgon förmiddag, ska bli jätte skoj! Ännu roligare är att min klassföreståndare från gymnasiet "Kinky Kenneth" går samma utbildning :-D sååå rrrrroligt!!!

På eftermiddagen hade jag medarbetarsamtal med min chef.
Ja, alltså, det var som att sitta på "kompiskudden" kan jag säga! (Den kan ni läsa om här)
Jag blev SÅ himla glad!!! Så mycket fina, snälla, värmande, stärkande ord! Jag är kanske ganska bra ändå ;-)

Tänkte ta en promenix med Mario, men det blev helt plötsligt så kallt så inte ens han vill gå ut!
Får ta en extra lång i morgon istället ;-)

Krupit ner under filten i soffan har jag gjort.
Gör det ni med vet jag!

Och hörrni...

Vad säger man om dom här då... "Kiss my as" ;-)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha! Skitungar!

2012-02-09 @ 21:53:32
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0