Städar rensar och röjjer...

Ja, det är vad vi har gjort idag. Ute! I det underbara vårvädret!!!
Sol, sol, sol!

Mera sol till folket :-D!!!
Man blir så glad, får så mycket energi!!!
Jag har aldrig riktigt förstått mig på det där med vår-depressioner. Okej på hösten, men på våren, när det bara blir ljusare och ljusare och varmare och varmare!!!
Nej, inga depressioner här inte ;-)

Vi har slängt bort så mycket skräp på jag skäms nästan ;-)
Jag och Ciara åkte upp med... 4 (!!!) säckar, ja halvfulla för annars hade jag inte kunnat bära dom ;-), med glasflaskor/burkar!!! Jag vet, helt sjukt!!!

Sex säckar pet-flaskor fick vi oxå ihop, dom ska pantas i morgon ;-)

En STOR brasa lyckades vi oxå skrapa ihop, med lite smått och gott i ;-) Spindlar bland annat... BLÄ!!! Så, ja, om det regnar i morgon så är det mitt fel ;-)

Ciara har lekt häst med "snöskottaren", ja, vad heter det? Inte en vanlig skyffel utan en... ja... skottare... Jag krattade och hon sprang runt och hämtade upp allt eftersom, helt perfekt!

Så nu börjar det se ut som att nån bor här oxå ;-)
I
Nej, skulle behöva ta en dusch, för jag luktar som en stor brasa hela jag! Men attans vad skönt att ha det gjort!!

Kram på er och trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åhå vad härligt! :) Vår, vår, vår!

2012-05-01 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0