Sova skönt...

Ja det kommer i alla fall jag att göra! Är ju inte van att sitta och lyssna en hel dag, är ju mer van att prata en hel dag ;-)
En mycket bra dag i alla fall!

Barnen somnade som stockar, NÄSTAN utan tjafs och gråt. Det verkar som att det ALLTID måste bråkas lite så pass att det kommer lite tårar från i alla fall någon av dom ;-)

Magnus e sjuk, han har nog fått samma som tjejerna hade förra veckan... Vi får se hur det blir till helgen... Vi skulle varit på kalas till kusin Hampus... men som tur är har jag inte talat om något för barnen än... IFALL vi inte kommer kunna åka... Vet hur besvikna dom blir... bättre att det blir en Surprise OM det blir av...

Nej, trött som få ska jag bädda ner mig.

Kram och gnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0