Sooooool!!!!

Eftersom regnet vräkte ner som skrutt igår så kunde jag inte i min vildaste fantasi tro att den här dagen skulle bjuda på SÅ fantastiskt väder som det blev!
Helt otroligt!!! Strålande sol och en massa fågelkvitter! Kan det bli bättre!?

Gjorde i ordning lite barnkläder och åkte ner och hjälpte till lite inför loppisen i morgon!
SÅÅ mycket inlämnare och ÄNNU mer kläder! Helt otroligt egentligen hur mycket kläder alla har som bara ligger!

Som säljare får man förtur och hade möjlighet att handla redan idag, nåt som jag naturligtvis passade på att göra ;-) Mycket nöjda tjejer som fick lite smått och gott när jag kom hem ;-)
Casper sover hos farmor så han har inte fått kika än ;-)

Tjejerna lekte med mormor när jag var nere, när jag kom hem satt dom och åt "frukost" som dom kallar allt som har med mackor att göra ;-)

Åh! Jag måste bara berätta. I morse gick Casper och Ciara ut direkt dom vakande. Överlyckliga för att det var sol ute, dom cyklade och lekte som bara den. När sen jag och Cilia gick ut berättade Casper att dom hade planterat. Jaha! Har ni! Vad har ni planterat då? "Vi har planterat godisapor bredvid lekstugan!" säger Casper stolt! Hm... man undrar vad dom tror kommer växa upp där ;-)

Tackar för den här dagen och hoppas att morgondagen får gärna bjuda på en lika bra ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0