Sömngångare

Jag ser på film så tårarna sprutar! Varför fastnar jag alltid i sånna filmer!? Först "lingonen", den var ju inte sorglig i sig, men jag kunde då inte hålla tillbaka tårarna! Vilka underbara människor! Sen zappade jag vidare och fastnade på en med en tjej som var döende i cancer, om hennes sista dagar... Suck... Ja, tårarna rent ut sagt sprutade! Casper har gått i sömn oxå, kommit ner tre gånger. Sista gången mötte jag honom i trappen, då hade han satt på sig byxorrna till och med. Följde honom till sängen och såg ett täcke på golvet. Han hade hämtat Magnus täcke och lagt det där, och samtidigt lämnat sin ena kudde i vår säng. Skruttgubben. Inte lätt när man håller på att bli stor. Nej, kram och Gnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Var på kurs i helgen där en som föreläste sa: jag är säker på att all gråt som kommer behöver komma ut. Rätt klokt sagt. Kram på dig!

2012-04-16 @ 20:15:57
URL: http://ninjasoul.blogg.se/
Postat av: Titti

Tack! Ja, det var kloka ord. Tror absolut att det är så! Tack för din kommentar :-)

2012-04-19 @ 22:16:39
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0