Mystiskt hur hjärnan funkar

Blir lite arg, eller arg är fel ord... irriterad kanske är bättre, på mig själv, eller egentligen på min hjärna.
Tänk hur man funkar egentligen, eller inte funkar...

Jag köper fortfarande kläder som är 1-2 storlekar för stora.
Jag kan inte förstå, får inte in det.

För när jag tittat mig i spegeln så ser jag bara "mig", inte hur jag ser ut.

Köpte faktiskt ett par jeans för några månader sen, i två storlekar mindre än "då" och det kändes HELT fel! HUR skulle jag få på mig dom? Nu bor jag i dom!

Hur lång tid tar det för hjärnan att anpassa sig?
Kommer den nånsin göra det?
Hur kan jag göra för att få min hjärna att förstå?

Bilden som fick mig att vilja förändra



Har i alla fall kommit en bit på väg


Det är bara att kämpa vidare!
Kram

Kommentarer
Postat av: Karro

Du är såååå fantastiskt duktig!

Jag vet precis hur du tänker, är likadan... Jag får inte heller in inom hjärna att jag blivit smalare... Undrar oxå när jag ska fatta det??;)

Kram K

2012-04-03 @ 23:11:29
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com
Postat av: Lillstrumpa

Jag kan inte förstå att det där är du! Jag minns ju inte att du sett ut så, det tänker man inte på. Men nu när jag ser skillnaden är den verkligen enorm! Du är så duktig! Ikväll ses vi nog en sväng :) Puss och kram!

2012-04-04 @ 08:44:47
Postat av: Ylva

Hej!

Jag har precis hittat till din fina blogg och ville bara säga: Va' snygg du är! Och duktig som har lyckats gå ner så mycket, har själv ett antal extrakilon som jag kämpar med att bli av med, så jag blir väldigt imponerad när jag ser din förvandling!

Lycka till i fortsättningen!

2012-04-06 @ 10:40:31
Postat av: Titti

Ja Karro! Visst är det mystiskt!

Nej Emma! Det är så himla konstigt!

Tack Ylva! Vad roligt att du hittat hit och gillar min blogg! Och tusen tack för de värmande orden :-D Lycka till med din "resa", om man verkligen vill så kan man :-D

KRAM på er!!!

2012-04-06 @ 21:59:35
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0