Bara vi två

Det är konstigt. När dom gaddar ihop sig alla tre skulle dom lätt kunna knäcka vem som helst!!! Dom skriker, bråkar, retas, slåss... ja, you name it!!!!
MEN... när man får vara ensam med bara EN blir dom som helt andra barn!

Idag var det jag och Ciara som åkte ner och handlade. Bara hon och jag! Vi hade gummistövlar på oss och hoppade runt på trottoaren (ja, så om ni såg mig, jag är inte totalt galen, bara lite smågalen ;-) ).

Vi hade JÄTTE mysigt!
Bara hon och jag!
Vi hittade några till presenter till 3-åringen i morgon och Ciara fick välja vilket kort hon skulle få :-)

SÅ duktig, SÅ "stor", SÅ underbar!
Tänk om dom kunde vara så alltid!!! Men då skulle man ju inte uppskatta dom där stunderna på samma sätt i och för sig ;-)

Äh, dom kan väl få bråka lite grann då... men snälla inte HELA tiden!!!


Vi tänder lite ljus och myser, men nu hoppas jag att den lilla snart-3-åriga-febriga-tjejen-som-sitter-bredvid-mig-i-soffan ska somna så att jag kan slå in lite presenter... Annars måste jag låsa in mig nånstans och fixa det ändå ;-)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0