Löövli, slut på ofrivilligt disco!

Nu är jag nyklippt :-D SÅ himla skönt!
Och vilken LYX det är att sitta där i stolen och bara bli ompysslad!!!

Nåt mer som är LÖÖVLI är att Magnus har beställt ny kyl och frys idag!
ÄNTLIGEN!!!
Frys har vi varit utan länge... en lånad frysbox står i köket och tar upp på tog för mycket plats!
Kylen har haft disco och pipit och låtit i snart två år... men NU så :-D

Två stycken kyl/frysar alltså halva kyl/halva frys kommer på onsdag!
Vi välkomnar dom med öppna armar :-)

Fick ett mms på en riktig sötnöt idag :-D

GOOOOFIS!!!!!
Riktigt roligt att man kunde beställa bild på mms när fotot var taget :-) Nyfiken mamma soom jag är kunde jag ju inte hålla mig ;-)

Vet inte om jag visade dom FIIINA doptårtorna från i söndags

Inget dåligt dopfika det bjöds på!
Superfina tårtor med små filtar, nappflaskor och nallar i marsipan :-)

Som vanligt drar klockan iväg, när man äntligen får lite egentid...

Jaja, det är väl lika bra att leta reda på sängen... innan den drar iväg ännu mer...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0