Dagens ros

Att vi är tillsammans, hela familjen ;-)

Ciara har ju bott hos farmor två nätter. Och innan det sov Casper där.
Nog för att det varit underbart att få sova dessa nätter utan hennes yrande och gallskrikande mitt i natten (TUUUUSEN tack för det), men nog är det underbarast att få ha dom hemma.

Barnen har bråkat sen vi kom hem... ingen rast ingen ro, men det är väl så det ska va, eller ;-)

Är nog bara att vänja sig... koppla bort öronen... dom får reda ut sina dispyter själva, kan inte lägga oss i allt småtjafs. Det är väl oxå en del av lärandet, eller!

Kommer ni ihåg spelet Kalaha!
Kommer ihåg att vi spelade det på dagis eller fritids.
Frågade om dom hade på bokhandeln, men dom tog hem åt mig :-D (kanske finns nån som borde gå en service och bemötande kurs hos dem...)
Så ikväll har jag och Casper spelat Kalaha!

Vet inte hur många gånger det blev... han tyckte det var jätte roligt :-D
Det måste ju vara superbra träning, både för hans finger, som han inte riktigt vill använda... och matte, räkna ut hur man ska flytta alla pluppar :-)
Magnus och tjejerna har spelat "Rättfällan" när man ska plocka bort pluppar utan att den smäller... kommer ni ihåg!?

Casper somnade för övrigt på soffan... får se om jag lyckas leda honom i säng, för bära törs jag inte ge mig på... 30+ kilo Casper upp för trappan... neee... tror inte det... har väl trillat nog i den där trappen va ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Jag spelade Kalaha i helgen, det är så himla roligt! :) Och buuu på bussgods!

2011-10-21 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0