Magkänsla

"Min mage säger att den vill..." Så låter det mest hela tiden här hemma för tillfället! Det kan va allt ifrån att den vill ha godis, äta flingor, åka till farmor, gå ut eller köpa leksaker!

Den är rolig den där magen ;-) Eller ja, det låter väldigt roligt i alla fall när den kommer med sina önskemål och förslag ;-)

Kom på mig själv idag att den här veckan har bestått av "typisk svensk husmanskost" i måndags åt vi stekt fläsk, potatis och stuvade morötter, igår blev det pannkakor och ärtsoppa, och idag blev det stekt falukorv, potatis, brunabönor och stekt ägg :-) Tänk att det kan va så gott med "vanlig mat"!

Det börjar bli så slaskigt här på gården att vi snart inte tar oss ut och in med bilen. Så nu får vi snart lägga till "parkering" på granngården som redan är "snabbköp, badhus, tvättstuga, verkstad och gym". Tur man har dom grannar man har :-D

Ringde mormor och frågade om hon ville följa mig upp på Rackartyg (inredning och tyger) nu ikväll! HJÄLP vad mycket fint dom hade!!! Blev helt kär i några kuddar kan jag säga! HEELT sjukt vad fina saker dom hade fått in, det var alldeles för länge sen jag var dit kan jag lova! Snart kan jag ta cykeln upp :-D om det fortsätter att vara så här varmt!

Har varit lite snål med bilder, så här kommer lite smått och gott från dom senaste veckorna :-)





Nu säger jag snart Gnatt!

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0