Jag kommer aldrig...

...mer att klaga på dåligt väder... lite snö och blåst och regn, vad är det i jämförelse!?
Är glad att jag inte bor i Japan... Fy så hemskt...

Jag läste i början av veckan om "Supermånen", har ni läst om den?
Gör det HÄR annars!

Sa redan då att "Ja, det är bara att vänta då", senast igår sa jag till Magnus att nu snart blir det nåt skit... Jo då, mycket riktigt!
Fy! Tänk vad små vi är egentligen. Har inget att sätta emot när "moder-natur" börjar härja!

Nej, tack och lov att vi bor där vi gör...

Och TACK ÄN EN GÅNG till Räddningstjänsten :-D
Kan inte släppa det riktigt...!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fyy, det är så läskigt det där. Vi har inte mycket att sätta emot inte..

2011-03-14 @ 15:49:01
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0