Både och

Ja, det blev en ute- OCH innedag :-)
Fastän det blev inte så jätte mycket gjort inne iaf ;-) Passade på att vila lite när Cilia sov middag. Magnus och Casper tog en skotertur, och Emma och Victor var här och tittade på trassel :-)

På eftermiddagen, eller ja, vid två, åkte vi ner till Ishallen. Casper åkte konstant i två timmar!!! SÅ himla duktig! Det har gått jätte fort! Men det kan vi nog tacka Regnbågen för, eftersom dom har hockeyplan på sin gård ;-), han brukar be om att få åka, och sista veckan har det nog blivit minst en gång om dagen! Det är så roligt att dom ser så mycket till barnens intressen :-D
Idag har även Cilia provat stå på ett par skridskor, för första gången :-D ! Vi skrattade gott åt henne, hon e så härligt! Hon och jag åkte med en sån där stödbåge, men det var inte det lättaste, men åka skulle hon! Helt hysterisk blev hon när jag frågade om det gick bra, eller om hon fick ont i fötterna! Hon skulle då INTE ta av dom!
Till slut satte hon på sig skorna istället och fick halka runt med stödbågen i alla fall. Tänkte det kunde va bra att få "känna" på isen, även om det var med skor.

Ciara hade då varit och laddat batterierna rejält hos farmor vill jag lova, och släppte ut ALL uppladdad energi när hon kom hem... Jaja, så är det väl!

Nu får jag önska er alla en fortsatt bra kväll!

Kram & Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en superbra helg! Hoppas magen blir bättre också, försök vila. Tror jag är bästa medicinen. Puss och kram!

2011-03-21 @ 17:31:13
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0