Spännande

Magnus är uppe och lägger godingarna. Vi försöker som vanligt ta varannan dag...

Tror både Casper och Ciara var pirriga inför morgondagen. Casper i form av beskyddare... Ciara i form av nykomling ;-)
Men det kommer gå så bra, bara inte Casper blir för överbeskyddande...
Han har varit lite orolig...

Tänkte jag skulle visa några bilder från Busjön...




Helt otroligt fint är det!!!

Vi sa att vi skulle göra det till tradition, att ha vår/sommar fest där. Det tycker jag låter som en fenomenal idé :-D!

Ikväll gav jag mig förresten på "stekpåsen" igen. Gjorde ett försök förut, men misslyckades, fråga mig inte hur jag lyckades med det... jag kan jag...
Idag gick det i alla fall bra! Riktigt bra! Super gott blev det! Skinkstek, kokta morötter med smör och flingsalt med citron, potatis och skysås.
Cilia ÄLSKADE morötterna och "soppan" som hon sa (ja såsen)... hon satt och åt den med sked! "Mamma! Meja soppa!" ;-) Det är väl ett bra betyg ;-)

Nej, nu tar jag snart kvällen!
Har redan förberett för morgondagen, eftersom Magnus la barnen kunde jag göra det då ;-). Hann plocka undan lite oxå! Perfekt! Så skönt att kunna göra det tidigt och sen ha hela kvällen! Annars får jag jämt springa runt som en toka när jag kommit ner från nattningen (och oftast somnat en stund själv med så klart...).

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0