Lääääängtar

Skulle egentligen behöva packa... men jag kom på en massa annat som skulle göras... sitta här tex... gå igenom PL-katalogen... dammsuga (ja, till och med det)... ja, massor med saker ;-)

I morgon åker vi på en MYCKET efterlängtad trip hela familjen!
Efter att ha missat vår "tradition", sen 6 år tillbaka (hemska tanke) förra året, tar vi nu upp den igen och åker mot strömmen till Sthlm över midsommar!
Det ska bli SÅÅÅ roligt!!!
Vi längtar SÅ mycket!!!

Skiter fullständigt om det regnar eller är sol! Jag ska umgås med trevliga människor, skratta och ha roligt, då spelar faktiskt inte vädret nån roll. Packar väl ner gummistövlar och regnjacka, så är det problemet löst!

Husvakter/ djurvakter har vi både mormor, morfar (som får rycka in om katterna släpat in nåt ;-) ) och farmor! Perfekt!!!

Måste bara citera Ciara idag... vi var inne hos mormor och morfar och hon ska gå på toa...
Mormor- "Kom ihåg att spola då Ciara"
Ciara- "Jaa då... mormor vet du! Pappa håller på att spola in mig!"
Ingen kan påstå att det svenska språket är enkelt! Spola in, skola in... same same ;-)

Nej... nu ska jag försöka göra det jag borde... ;-)

Ha nu en RIKTIGT bra midsommar, sol eller inte spelar inte så stor roll, kom ihåg det, det är sällskapet som är det viktiga :-D !!!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0