-2

Vi åkte ner till barnens farmor efter middagssovningen. Jag somnade som en stock jag med på soffan... FY då trött det går att vara! Blev lite senare än tänkt, så vi tar gammelfarmor i morgon istället...

Farmor bjöd på pizza och barnen badade, sen åkte jag hem med -2 barn ;-)
Dom skulle sova där ;-)
Hoppas det går bra, men det tror jag nog!
Bara dom inte trissar upp varandra för mycket vill säga...

Var SÅÅ sugen på ost och kex igår, så idag köpte jag hem lite.
Blev inte så lite besviken när jag öppnade "Flöde pikant" osten och den var helt förstörd! Sur... luktade päck om den! Så ska den inte va. Brukar äta den och man ska ju kunna lukta på den utan att nästan kräkas.
BLÄ!
Grejen är den att det hade ju kostat mer att åka tillbaka med den än att slänga den, så ja, det blev soptunnan...

Nej nu blir det sängen.
Riktigt skönt att veta att vi bara blir +1 i sängen i natt, och inte +3 som det brukar vara ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0