Väntar...

... på att päronen ska ringa ;-)

Är chaufför åt dom ikväll :-) Ja, ni vet, tjänster och gentjänster ;-)

Dom är och dansar på parken... ska bli roligt att höra hur den kvällen varit :-D

Ciara sörjer sin ballong... men det har gått bättre under dagen... får nog kika om det kanske finns nånstans så hon kan få en ny ;-)

Vi åkte och badade mitt på dagen, jag, barnen, Emma och Victor. Den här gången blev det Dammen! Alla badade, till och med jag och Emma doppade oss faktiskt! RIKTIGT skönt! Men ja... kallt ;-)

När jag låg där och solade och åt mammas bullar kom jag på... "HJÄLP! Vad är klockan?!" Jag skulle ju hem och förbereda mig inför min visning jag skulle på :-D haha
Det var flera timmar kvar, men jag ville ändå gå igenom mina väskor och slå in lite "vinster" :-)

Jag han gott och väl, och hade en jätte mysig visning, utomhus i solen! Helt underbart!
Sen ville jag ju visa Nya GloLite ljuset! Då stängde vi in oss i förrådet på grannhuset ;-) Dom undrade nog vad vi gjorde när vi kom gående över gården med ett stort ljus allihopa och stängde in oss där ;-)

Tack för att jag fick komma "J" :-D

"Vi ska då INTE va där till ETT i alla fall" lät det när jag släppte av dom ;-) Nu är den 5 över ;-)
Haha... jaja... man vet ju hur det där är ;-)

I morgon är det vår tur :-D
Ska bi så roligt!!! Hoppas Magnus piggnat på sig lite oxå, han har nog legat på soffan hela dagen idag ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha, nej det har man ALDRIG hört förut... (Att vi ska då inte vara kvar länge!!) :D Men som sagt nu hoppas jag att du laddar inför kvällen. Jag är sjukt taggad! Hörs sen! Kram <3

2011-07-22 @ 07:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0