Tomteland

Vilken otroligt superbra dag vi har haft :-D
Skulle välja ut "några" bilder... det blev en HEL DEL!

Men jag måste börja med dagens viktigaste händelse.....
Ciara lämnade sin tutte till tomten!!!!!!



Stoltare tjej får ni leta efter :-D
Hon fick ett kort av tomten där det stod "Tack Ciara för den fina nappen /Tomten", det har hon gått runt med hela dagen! När vi kom hem laminerade jag in det, så det inte skulle bli helt utslitet ;-)

I bilen på väg hem "kom hon nog på" vad hon hade gjort och grät och ropade efter sin tutte halva vägen hem tills hon somnade...
Sen har det inte varit några problem!
När jag skulle bre på henne i kväll letade hon "automatiskt" efter den i sängen, "Men var är min tutte" sa hon, "men den har du ju gett till tomten!" sa jag... "Ja just ja :-) !" sa hon bara, sen var det inget mer med det!
Hon frågade efter en snuttefilt (har hon aldrig haft förut) så självklart fick hon det!

När man är så SUPER SUPER duktig kan det till och med hända att "tomten" lämnat ett paket och ett brev i postlådan till ett visst födelsedagsbarn i morgon ;-)



"Uppmuntran" även kallat ;-)

Nu till resten av dagen :-)
  
  
  
  
 
   
Bilderna får tala för sig själva ;-)

Kan varmt rekomendera ett besök på "Tomteland"!
Våra barn var nog i "helt rätt ålder", ja Cilia och Amanda var kanske lite för små.

En helt underbar dag!!!

Nu blir det sängen...
Frukost på säng i morgon bitti ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0