Protester

Idag började jag gå lös på lilla toan uppe!

Kunde inte hålla mig längre ;-)
Men jag fick lite protester...

Hade ställt ut allt som fanns där inne, i hallen utanför.
Tog ett rakblad och började fixa skavanker på väggarna... Då rasar en massa saker bakom mig!
Katterna låg och sov, så dom var det inte och barnen var på nedervåningen!

Tror lilla toan är enda rummet vi inte gjort nåt med sen vi flyttade in.

Dom kanske hade velat ha den kvar som den var...
Men grejjen är den att Ciara vägrar gå in där... så jag tyckte det var dags...
I morgon ska jag köpa spackel och fortsätta. Får se om det blir mer protester eller om jag får grejja ifred ;-)

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0