Picknick

Vi packade picknickväskan och drog iväg en sväng!
Till kraftstationen närmare bestämt, fastän på "andra sidan".

När jag var liten var vi alltid där och grillade kolbotten!

Jag ÄLSKAR stenar. Det har jag alltid gjort... gissa om jag var i himmelriket ;-) MASSOR med sten!
Tror minsann att Casper har ärvt mitt stenintresse, för han gick oxå runt och plockade fina stenar :-)

Tyvärr kunde vi inte stanna särskillt länge... då hade det inte blivit nåt kvar av oss!
GISSES vad knott och mygg det var!!!
HELT sjukt!!!
Håret på barnen ska vi inte prata om! Fy! Det bara kryllade!

Vi åkte hem och picknickade färdigt på altanen istället ;-) sen slängde jag in dom i duschen och smörjde in dom med aloe vera!

Har föresten gjort en ny kategori här på bloggen "Barnens hyss och påhitt". Det kommer nog ta ett tag innan jag fått dit alla inlägg jag vill, men men... det kommer :-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0