Niiiice!!!

Tänk om alla dagar kunde få va som denna!
Så underbart!

Sol hela dagen!
En riktig "städ-tvätt-plock- och pyssel dag" har det varit!

Fixade lite på altanen så klart ;-)
Kommer bli så bra!

SUPERSKÖNA att sitta i!!! Och ligga i med för den delen ;-)
Tog ut lite kuddar och filtar... Cilia drog en filt över sig och somnade direkt :-) Gofian!

Här om dagen klickade jag hem lite kläder på REA, perfekt!

Linnen och toppar


En kjol/klänning, skärp och en bolero/kofta
Allt kommer från provrummet.se :-)

Idag kom kusinerna Freja och Matilda på besök!
Det blev en hel del lek och bus. Jag och barnen blev sen bjudna på grillat nere hos farmor! SÅÅ gott!
Sen kom ett sms... typ "Vi är här nu" Det var Malin & c/o som kommit!!!
Dom var hemma hos oss och väntade ;-)

Så nu blir det lek, bus och mys i tre veckor :-D
SÅÅÅ ROLIGT!!!

Nu funkar inte min hjärna längre, skriver fel och får skriva om... så nu blir det SÄNGEN!!!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh vad mysigt! Superfina möbler och superfina kläder! Jag saknar er! Nu är det bara en vecka och en dag sen kommer jag med hem! :) Puss och kram

2011-07-11 @ 10:26:45
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0