Kinesiska

Hm... ja, Cilia har lärt sig kinesiska...
Det finns ett  barnprogram som heter "Ni Hao Kai-lan"

Kai-lan är en kinesisk flicka som hittar på en massa bus.
Dom blandar svenska och kinesiska när dom pratar.

Just nu springer Cilia runt här hemma och säger "Ni Hao... Ni Hao" jag tror det betyder "Hej" ;-)
Hehe, ingen kan säga att barnprogram inte är utbildande ;-) Det låter så himla roligt :-)

Igår kväll kom Cilia in till oss precis när vi gick och la oss.
Jag vaknade av att jag hörde ytterdörren... klockan 11 (!!!) i förmiddags!

Snacka om sovmorgon!!!

Hade det varit sol hade jag legat på en badstrand nånstans, men icke... Har haft besök av Victor, kaffe på altanen blev det istället ;-)
Nu sover Ciara middag, ska se om Cilia oxå somnar, men hon sov ju så länge så vi får väl se.

Ha en riktigt bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

HAHAHA! Hon pratar nog bara kinesiska den där tjejen!

2011-07-05 @ 16:58:10
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0