Hemma igen

Vilka fantastiska dagar vi har haft i Storfjäten!
Vi har vandrat i fjällen, hälsat på Getfarmen, gått till Njupeskär, spelat kort halva nätterna, besökt den gamla kyrkogården, ja, vi har helt enkelt haft det helt underbart :-D

Men jag börjar där jag slutade... på Ciaras födelsedag :-D

Här kommer lite bilder :-)

Frukost på säng får man ALLTID när man fyller år ;-)



Paketöppningen fick ingen hjälpa till med!

Ciara fick sin första riktiga nesessär med EGET (så hon slipper ta mitt) smink.
Den första försökskaninen var så klart Cilia ;-)
Lika nöjda båda två tror jag :-)


Sen gick vi och kollade postlådan... och OJ! Vad låg det där!?!? ;-)
Tror det funkade utmärkt, ytterst få frågor om "tutten", inte alls som jag trodde det skulle va... gråt och tandagnissel från morgon till kväll ;-)
Barnens farmor tyckte i alla fall att det var väldigt påkostat av "Tomteland" att skicka ut sånna brev! Och hur kunde dom veta att hon fyllde år? ;-) Ett ganska gott tecken va ;-)


Sen blev det fika och kalas hela dagen lång :-D
Vår underbara granne Gulli hade bakat världens FINASTE och GODASTE tårta till världens gladste tjej :-D

SÅÅÅ himla fin!!!!! Och lika god som den ser ut :-D


Vattenkrig med vattenballonger han vi oxå med :-D
Vet inte om det var barnen eller de vuxna som tyckte det var roligast ;-)


"Mamma, det här är faktiskt en RIKTIG DORA!"
Tusen Tack för alla fina presenter :-D
En riktig TOPPENDAG blev det :-D

Nu ska jag ta en efterlängtad dusch...

Ha dé!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0