Heeelg

Det ska bli riktigt riktigt skönt med helg!
Tror vi behöver det lika mycket allihopa ;-) Vet inte vem som är tröttast, barnen eller jag och Magnus!

Var till frissan idag :-D!
Hon e så bra!
Blev klipp och slingor, ville bli lite ljusare till sommaren! Har varit "svarthårig" för länge nu, behöver lite ombyte ;-) Synd att jag har ett hår som inte ger med sig allt för lätt, det tog ett bra tag innan slingorna tog, men till slut så ;-)

Här har ni resultatet :-D, ja, inte värdlens bästa bilder (som vanligt) men men



Ursäkta den allvarliga minen ;-)
Förhoppningsvis kommer solen att bita lite mer på håret nu oxå ;-)

Förändringar på jobbet igen... mycket omsättning på personal nu...

Har bäddat rent i alla sängar, rena rama träningspasset och VÄLDIGT mycket tvätt blir det!
Längtar nästan efter att få gå och lägga mig ;-)

Men först ska jag hämta dippen i kylskåpet och frossa lite :-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Emma

Shiiit vad snyggt! Jättenbra med lite ljusare till sommaren som du säger! Superfint! :) Puss och kram

2011-07-01 @ 23:29:42
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taaaack :-D! Det känns jätte bra!!! Lite ovant så klart ;-)Men det går snart över hehe Puss & Kram

2011-07-01 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0