........!?

Ja, vad ska man säga!
Vilka j*vla idioter det finns!
Tänker på alla drabbade i grannlandet :-(
Fy så fruktansvärt!

Sen säger Magnus "Har du sett att dom har hittat Amy Winehouse död"...
Ja, alltid är det något.

Man ska vara glad för det man har!

Njuta av livet!

Igår hade vi i alla fall en jätte rolig kväll!
Vi var först här hemma hos oss, Magnus fixade sin "Kreolska gryta" till folket ;-)
Mycket uppskattar :-)
Vi var nog 16 stycken som skulle härifrån sen!
Hade inte aning om att Malins bil svalde så många som 9 ;-)

Sen åkte vi ner på "Bynn", "Taket" blev det. Lite folk när vi kom men det fylldes snabbt på :-D

Innan vi åkte hem köpte vi med oss pizza... den godaste pizza jag ätit på länge tror jag ;-) Tänk att det kan va så gott med "nattamat" när man är "utpå"!
Vi satt i köket med Emma, Victor, Lisa och Pär och svullade i oss våra pizzor, vet inte hur mycket klockan blev innan vi gick och la oss!
Meeeen, eftersom vi hade turen att ha barnvakt till alla barnen så spelade det ju faktiskt ingen som helst roll hur länge vi var uppe ;-)

Har varit oförskämt "pigg" idag! Ja, kanske inte pigg pigg, men inte bakis.
Vet inte om det kanske beror på att jag sov till närmare halv ett ;-)
Ja, jag är en sån som kan sova HUR länge som helst, utan problem!
Magnus däremot är mindre pigg ;-)

Åkte ner på Redneck Rumble med Casper och Ciara ikväll. Det var nära att dom inte skulle kunna åka, men regnet höll uppe och blåsten avtog så det gick vägen! Duktiga skateare och crossåkare! Riktigt skoj att se! Tur att det blev av!

Nu vaknade Cilia för andra gången (eller var det tredje?), hon ligger i vår säng... EXTREEEEMT mammig! "MIN MAMMA!" "MIIIIIN mamma!", "Ååååå min mamma"
Jo tack... det är sött och gulligt dom första gångerna, men efter att ha hört det varje dag i flera veckor kan jag inte tycka att det är det längre!

Ja jag vet... snart vill dom knappt se en... jag får väl stå ut ett tag till förstår jag ;-)

Ha dé!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0