Drygt

Min mage spökar igen!
Nu när jag väl är ledig liksom!!!

Var uppe halva natten, tror jag sov två timmar eller nåt! Resten låg jag antingen och vred och vände på mig, försökte hitta ett läge som gick att ligga i, eller stod i köket och funderade på vad jag skulle hitta på för att få det att gå över!
Så himla ont!

Tjugo över fem vaknade Ciara och Cilia så det var bara att gå upp med dom!

Det har gått bra hela dagen, men nu, när det snart är läggdags kommer det tillbaka... smygandes liksom... *suck*...

Jaja, det är som det är, Magnus har feber och har sovit hela dagen.
Hoppas han känner sig bättre i morgon.

Vi har varit på invigning av den nya butiken på "byn", lekt och busat som vanligt!

Nu går jag och lägger mig... hoppas magen är bättre i morgon!

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter inte roligt med magont hela tiden... Jag antar att du har kollat upp det på sjukstugan? Annars tycker jag att du ska kolla upp det - magont ska man ta på allvar - särskilt om det håller i sig länge.

2011-07-14 @ 22:05:48
URL: http://abaila.blogspot.com
Postat av: Helene

Men fy vännen, hoppas du fått sova inatt! Annars kanske du ska ringa VC och kolla läget lite!? <3

2011-07-15 @ 07:49:21
Postat av: Emma

Uscha, ja, kolla upp det nu!

2011-07-15 @ 13:13:32
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0