"Det tar sig"

Ja, med små steg... men många bäckar små...
Tillslut ska jag väl få ordning på röran ;-)

Kanske "på riktigt" ska sätta mig ner och läsa boken... som ligger under allt annat bråte på köksbänken "Rensa i röran" ;-)

Igår samlade jag ihop alla klädhögar överallt, 5 tror jag minsann det var... och sorterade upp... barnens rum räknas inte... det är en historia för sig självt...

Altanen har fått sig en till omgång ;-)

Idag hjälpte Magnus mig att sätta upp vår gamla spegel. Den gjorde vi när vi bodde i Mobyn :-) Det var ett tag sen... och ja, den hänger med som så mycket annat ;-) Den hängde tidigare i hallen här hemma, men när vi (läs Emma och Victor ;-) ) målade om tog vi ner den, sen har den stått ute på trappan...

Idag åkte den då upp, ovanför utemöblerna ;-) Nu hittade vi oxå en plats till fiskmåsen! Den fick vi av grannarna för ett bra tag sen, men vi har inte vetat vart vi ska sätta den :-)

Ja, jag vet, det fattas ett glas, eller ja- spegel! Min tanke var att sätta nån fin, lämplig ljushållare där!
Har bara inte hittat den rätta än ;-)

Det är ett riktigt gammalt fönster den är gjord av! Inte en spik i, bara träplugg :-)

Idag kom förresten Malin tillbaka, hon har varit och ridit Islandshäst :-D, En tur upp till Hålia med övernattning! RIKTIGT lyckat var det sa hon, hm... inte utan att man blir lite sugen... ett annat år kanske ;-)

Nu sover godingarna och vi sitter med en burk Phiadelphia, som jag egentligen skulle ha till cheescake, men som snart är slut... hittade "Tuc" kex här hemma... livsfarligt kan jag lova!!!

Men nu blir det ingen cheescake i alla fall ;-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0