Vilken service...!!!

Idag ringde jag Försäkringskassan för att kolla vart mina VAB-dagar från november tagit vägen... hade fortfarande inte fått några pengar för en vecka hemma med sjuka barn... En vecka är mycket pengar... speciellt när man inte får dom...
När "datorn" pratat klart satt jag inte i kö 1 minut ens! Kom fram direkt till en supertrevlig tjej och fick JÄTTE bra hjälp! Mer än jag bad om till och med :-D
Väldigt positivt överraskad blev jag!!!
Så HEJJA Försäkringskassan, kanonservice! Fortsätt så!!!

Sen har jag blivit idiotförklarad oxå... ;-)
Nej då, men nästan... eller lite kanske...

Kan i alla fall tacka pappa Sune och "Pettsson" för att jag kom hem idag...
Lyckades få bensinstopp!!! Första gången i mitt liv tror jag bestämt! (Om man inte räknar skoter ;-) )
Men bensinlampan lyste faktiskt inte ens!!!! Då ska det väl va LITE bensin kvar i alla fall, eller!?
Dom kom till min undsättning vid Gravbergsvägen :-)!!!
TUSEN TACK FÖR DET!!!! Vilken tur att ni finns!!!

Har haft jätte mysigt besök av Helene och Oscar idag :-D
Alltid lika trevligt!!!
Är så glad att jag "har henne", jag vet, det låter lite fel va... men ni vet vad jag menar! Nån som "är som jag", vi kan prata om allt! Helt underbart!

Nu ska jag sätta mig med nya PartyLite katalogen och kika på vad jag ska köpa hem för roliga saker :-D

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja visst har dom blivit trevligare på FK! Hoppas det beror på att deras arbetsgivare gjort bra förbättringar så personalen mår bra. Kan inte vara det roligaste jobbet...

2011-01-13 @ 07:08:00
Postat av: Titti

Ja, verkligen! Men dom måste väl kompensera sitt dåliga rykte ;-) Väldigt bra för oss i alla fall hehe...

2011-01-13 @ 21:53:38
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/
Postat av: Helene

Tack själv vännen! Som sagt alltid lika trevligt, synd de blir så sällan bara! Men vi ska skärpa oss! :)

2011-01-16 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0