Vardag

Ja, i morgon är det vardag igen...
Dagis och jobb, ska bli skönt faktiskt...
Måste få in nån RIKTIGT bra morgonrutin bara... så jag kommer i tid, både till dagis och till jobbet... har inte varit speciellt bra på det kan jag säga ;-)

Idag blev det bus och lek med Texas och Hampus tills dom skulle åka hem igen.
0º visade termometern (eller killimetern kanske ;-) ) så det var riktigt skönt ute!

Igår kväll såg vi förresten film (för ovanlighetens skull ;-) )
Vi såg

Den var RIKTIGT bra! Ja, det tyckte vi allihopa!
Man fick sig en funderare... speciellt då det var läggdags ;-)

Fick ett oväntat ryck nyss... städade och torkade ut badrumsskåpet/hyllan! Shit va mycket det fick plats i den! Men nu är det rensad.

Nej, nu ska jag lägga fram kläder till barnen så jag sparar några minuter i morgon bitti ;-) Varje minut är värdefull då på, jag lovar...
Lyckades hålla dom vakna HELA dagen idag, så dom somnade riktigt tidigt, typ sju! Bra det när vi ska upp tidigt... värre blir det väl att få upp mamma ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0