Spöken

Vi har ju husspöken här hemma.

I veckan har dom flera gånger bytt tv kanal när vi suttit och tittat på kvällen.
Så oxå i kväll...
Jag hade på en film på tv´n, då rätt som det är så bytte den till svt24. Bytte tillbaka till filmen... en halvtimme senare byter den igen, till samma kanal... vet inte om det är barnspökena som är här och ville se mer bolibompa kanske (det är på samma kanal), eller om det var nåt på den kanalen som dom tyckte jag borde se... hade inte hjärta att ändra igen så jag fick se på "Veckans Brott" istället för filmen ;-)

En till sak.
Min Buddha, på ljuset jag har tänt i den rör sig inte lågan en endaste millimeter, i någon riktning.
På ALLA mina andra ljus fladdrar lågorna som tokar, varför rör sig inte lågan på just Buddhan?


Jag skulle ta kort på Cilia... :-)

Nu ska nog jag och husspökena snart gå och lägga oss :-)

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Läskigt det där tycker jag allt. Det var nog något viktigt du var tvungen att se :)

2011-01-30 @ 19:12:52
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0