Solsidan

Älskar Solsidan!!! Så roligt att det har börjat igen! Nu vet jag vad jag kommer göra på söndagarna klockan 20 en tid framöver ;-)

Barnen mår bra... Ciara åt tre portioner mat nu ikväll! TRE PORTIONER!!! Det äter hon aldrig!
Måste va Magnus supergoda Krekolska gryta ;-)
SÅÅ himla gott var det! Så det där med magsjuka har jag slagit ifrån mig.

Blev dock ingen julgransplundring.
Magnus och Ciara åkte ner och handlade och hämtade Casper och jag och Cilia tog en promenad med boben, och dockan... det tog sin lilla tid, speciellt efter att hon bestämt sig för att gå själv, dra boben själv, bära dockan själv och tappade dockkläder (tofflor och mössa) som jag fick gå tillbaka och hämta hela tiden ;-)
Men det var jätte skönt väder! Och jätte roligt att gå och lyssna på hennes prat och att få va själv med henne en stund :-D

Så här ser förresten senaste "dagis-korten" ut

Gofisarna :-D

Ha en bra kväll alla!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Sikka gofisar dom är, så himla fina kort!

2011-01-17 @ 13:32:42
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0