Ny kung

Casper sa idag "Mamma, jag tycker att Bodin borde bli kung i hela världen"

Bilden kommer från DalaDemokraten

Ja, det vore väl nåt ;-) Undra hur världen skulle se ut då :-)

Men vi säger i alla fall STORT grattis till Guldmedaljen i VM i x-games!!
Så himla coolt!

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥

Tänkte ni skulle få se lite bilder på våra "prickiga korvar"


Ganska lindrigt med pjickoj i alla fall, men dom kliade lik förbenat...

Nu börjar det gå tillbaka på båda två. Skönt det. Bara den tredje envismajjan kvar nu. Men har hon bestämt att hon "faktist inte HAJ nå vattkoppel" så kommer hon säkerligen inte få det heller ;-)

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥

Jag måste bara visa lite fler bilder på...


Just det... Buddha!
Jag älskar den verkligen!!!

Får se vad jag och barnen ska hitta på ikväll då... Magnus ska ut med "grabsen", bowling och mat, ett MYCKET bra initiativ tycker jag!

Blir väl lördagsmys för oss här hemma kan jag tänka mig ;-) Inte mig emot då...

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0