Nu vet jag hur kärlek luktar

Jag sitter och fixar med de nya doftproverna, luktar och försöker komma på vilken min favorit är...

Barnen vill så klart oxå lukta, dom tycker det är jätte roligt!
Casper får tag på en ny doft ur serien Förbjuden Frukt, Passionsfrukt.
Han luktar och utbrister
"Åh! Mamma! Den här luktar Moa! Den luktar kärlek!!!"
Han är ju bara för underbar ;-)

Hela serien Förbjuden frukt

Så nu vet jag hur kärlek luktar :-)

I morse gjorde Ciara en framåt volt från vår säng ner på golvet...
Det var inte med mening kan jag lova...
Hon och Casper stod i vår säng, dom höll i sig i fotändan och hoppade och hoppade, försöker mig på "komettänket" lite och tänker bara "ignorera, ignorera..." PANG! hör jag och sen gapskratt! Hon hade hoppat så högt att hon slog runt över kanten och landade på allt skrot som stod i fotändan, klädpåsar, mattor, ja you name it!
Kanske bra då att det stod där, annars hade det kunnat gå illa...

Nej, nu ska jag göra "ingenting" resten av kvällen. Har inte suttit still många minuter den här veckan känner jag...
Fick i alla fall sova middag med Cilia idag.
Emma och Victor lånade Casper och Ciara och gick en promenad med dom.
Blev nämligen inte mycket sömn i natt heller... sista gången jag tittade på klockan visade den 04:12 eller nåt sånt... Meeeeen, sova får vi göra på "Hemmet".

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha! Ja, han är väl för go den lillen :) Puss och kram

2011-01-25 @ 19:40:54
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0