Nattugglor...

Cilia vaknade för en stund sen... försökte få henne att somna om, men det funkade INTE... Hade 1000 saker att göra nere oxå inför morgondagen, så jag tog med henne ner så fick hon sitta hos Magnus när jag grejade...

Nyss hörde vi mera steg i trappan och trodde det var Ciara, för hon brukar komma ner, men det var Casper som kom... trodde först han gick i sömnen, för det brukar han göra men han är nog lite pirrig för att det är dagis igen i morgon, var ett tag sen sist nu...

Nu har i alla fall jag duschat och "apat av mig", plockat fram kläder till barnen är oxå klart.

Har plockat bort julkrubban så nu är det bara stakarna kvar, dom får nog va kvar ett tag till... måste hitta lite lampor till fönstren... det blir ju så himla mörkt!!!

Dom här tycker jag nog om... (måste känna efter lite ;-) )

Dom finns på ellos.se och kostar 199:- styck

Ja, vi får se vad det blir...

Nu blir det i alla fall sängen.
Tar med mig två små nattugglor...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0