Mystiskt

Ja, det blev inget mer... hon spydde nog i och för sig tills magen var tom, men sen var det bra.
Var det lördagsgodiset i alla fall då kanske? Den lilla magen får det ju inte plats så mycket i, och hon hade inte ätit allt för mycket mat innan... hm... blir till att portionera ut godiset i fortsättningen.
Tarva ungar ;-)

Nu då... jag hade tänkt att vi skulle åka till Malungsfors i eftermiddag, dom ska ha julgransplundring på skolan klockan 15... Vet inte hur jag ska... ska man alltid ha "48 timmar" om barnen kräkts?
I så fall blir det ju inget dagis i morgon heller... Jag vill ju inte smitta ner nån!

Kanske kan ta med mig Casper och Cilia och åka dit, men om det är magsjuka och Ciara har det, så har ju garanterat Casper och Cilia det i sig oxå... ÅÅååååå...!

Vel och vel...

Jaja... det visar sig...

Inte kan jag tvätta mer heller... har tvättat och diskat slut på vattnet... måste vänta ett tag.

Magnus har skottat snö... löövli ;-)
Nu hör jag Pettsson utanför, han tar resten med traktorn, PERFEKT!

Ha en bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är väl alltid bra för säkerhets skull, men som sagt mycket godis, lite mat och har ni varit ute finns det nog en hel del smutsig snö i den magen också.. :) Puss och kram

2011-01-16 @ 19:17:29
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0