Min blogg

Min blogg är dom en dagbok för mig där jag skriver ner det som händer i våra liv.

En del tycker att man inte ska skriva vissa saker, men ibland behöver man ventilera.

Jag hoppas att de som läser, läser med respekt.
Som det här med Casper, att det ska "komma ut" och han blir retad i skolan.
Om det skulle göra det så är det ju faktiskt nån vuxen, en förälder?, som har läst och berättat för sina barn som sen för det vidare.
Det är INTE att läsa med respekt!

Min blogg är nog inget som barnen själva går in på och läser om vad jag skriver.
Den är heller inget man "råkar halka in på" och läser av misstag vad som står.
Går man in här har man min adress och vet vad man gör.

Jag hoppas att jag kan "lita" på mina läsare, och det gör jag.
Annars skulle jag inte skriva något, då kan jag lika gärna lägga ner det helt!

Ha en riktigt bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Marie

Lika är det här hos mig, självklart vill man att det som läses inte blir till nackdelar för ens barn! Som du själv skriver, vuxna bör känna det själva och dina läsare väljer själv om de vill läsa. Jag har länge funderat på om jag ska göra ungefär lika som en annan mamma gjort i sin blogg, skrivit ungefär som dig att hon vill att man läser med respekt. Hon har lagt det som en "gadget" längst upp i bloggen, mycket bra tycker jag.



Fruktansvärt det som hänt Casper! Man tror ju inte att sånt överhuvudtaget kan hända!!

Bra att du sa till fröknarna för dom måste ju göra något åt det, skönt, för då vet du att det inte händer igen.

Stå på dig Titti!

Kram Marie

2011-01-19 @ 12:56:44
URL: http://retromary.blogspot.com/
Postat av: Titti

Ja, det känns bra att vi "tog tag i det" på en gång.



Ja, man vill ju kunna skriva det man tycker och tänker! Ja, man kanske skulle lägga in det nånstans... Men man tycker ju att folk borde fatta det iaf, men men...



Tack för din kommentar :-)

2011-01-19 @ 13:43:52
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0