Köksdrömmar

Jobbat idag, lika skoj dom vanligt!
Jag och Vivi hade sällskap av bästaste Helene oxå, rrrroligt!

Tänkte visa lite hur det kan tänkas se ut i vårt kök nån gång i framtiden.
Givetvis när barnen bestämt sig för att sluta måla på luckorna och använda dem som anslagstavlor för sina klistermärken ;-)
Luckan vi har tittat på heter STÅT


Vitrinluckan har vi till liggande väggskåp, några andra väggskåp har vi inte ;-)

Knoppar och handtag finns det ju HUR mycket som helst!
Här kommer (nog) favoriterna

Priset för luckorna+lådfronter till hela köket skulle bli ca 4000:- .
Knoppar och handtag har jag inte räknat med än... Men ja, som sagt "nån gång i framtiden..."
Det är ju ett tag dit ;-)

Nu sitter jag och hoppas att mina nya PartyLite-saker ska hinna komma innan min visning i morgon!!!
Hoppas, Hoppas, Hoppas!!!

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, "Ståt" har jag i mitt kök!



Du har bra smak med andra ord...



;-)

2011-01-25 @ 21:39:10
URL: http://fobhot332.blogspot.com/
Postat av: Kaatzi

Det kommer att bli jättesnyggt tror jag!

Gillade det skarpt :-)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram

2011-01-25 @ 21:39:54
URL: http://kaatzi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0