Kalas

Klurar på



Nu står det inte på fören det är dax för 6-års kalas!

Lilla killen blir STORA killen


Men jag undrar en sak...
Han har aldrig haft nåt "riktigt" kalas. Han har liksom inte efterfrågat det, inte brytt sig, men nu VILL han ha ett riktigt kalas, och det är klart att han ska få det!

Men hur gör man, bjuder man ALLA eller bara några få?

Om vi bjuder alla kan vi inte va hemma hos oss, för vi har så litet hus... men risken är ju att det blir "för mycket".
Det finns lokal nära oss där vi kan va, så det är egentligen inget problem.

Om man bara bjuder några, hur ska man bestämma vilka?
Det skulle han ju själv få göra så klart, men jag kan tänka mig att det inte blir lätt att välja ut bara några och välja att "nej, du fick inte komma".
Eller tänker inte barn så? Är det bara vi vuxna som har det tänket?

Hur har ni gjort? Har ni några tips att komma med?

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Annica

ta dem som han tycker om mest :P

2011-01-25 @ 22:45:53
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Vi vill komma! Kan ni inte ha kalaset helgen 19,20. För då e vi lediga=) Bjud dom som Casper vill. Jag tror att dom väljer dom som dom leker mest med. Du kan ju fråga han. =) Kram kram!!

2011-01-26 @ 06:54:27
Postat av: Emma

Jo det är den helgen! Braa, då är jag långledig! :)



Ja, antingen väljer han dom han vill ska vara med, eller så bjuder ni alla för alla kan säkert inte komma ändå, haha! Puss och kram

2011-01-26 @ 14:07:26
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0