Det finns en mening med allt!

dsc04427 (MMS)

Alltså SHIT!!! Jag fick dessa helt underbart fina smyckena av mamma i julklapp. Hon hade köpt dem i USA. Jag satte på mig dem i morse, även örhängena, och då vill jag tillägga att jag ALDRIG byter örhängen. Har haft mina guldringar i flera flera (ja, typ 10) år!!! Innan lunchen gick jag på toa och tittade mig i spegeln... MÄ! Vart är mina örhängen!?!? ÅH NEEJ!!! Jag hade tappat dom!!! Båda två!!! Jag gick runt och letade på jobbet, gick till bilen och vände, letade på parkeringen, den väg jag gått till bilen... tittade lite snabbt i bilen... inga örhängen... FAN OXÅ!!! När jag hämtade på dagis letade jag på parkeringen överallt där jag gått! Inga örhängen... FAAN OXÅ!!! Frågade personalen på båda dagisen om dom sett några, men det hade dom inte... FAAAN OXÅ! Letade hemma på gården i snön, på altanen... inga örhängen... MEEN ÅÅÅÅ!!! Började gå igenom bilen ORDENTLIGT! Och där under vårt tanklock, som lossnade för ett tag sen DÄR låg ETT!!! Men bara ett... Letade vidare, tog med mig ficklampa och gick runt ute i snön och letade... nej... inget örhänge... Kom på att jag tagit matlåda i frysen så jag letade till och med i frysboxen! Nej, inget örhänge... FAAAN OXÅ!!! Nu, nyss gick jag in i tv rummet och ser nåt som blänker till på golvet! ÅÅÅÅ där ligger det andra örhänget!!!! JA!!!! Grejen är den att jag var inte ens in i tv-rummet på hela dagen! Så förmodligen har katterna hittat det på hallgolvet och lekt med det, det spelar ingen roll... JAG HITTADE DET!!!!! Så från och med nu ska jag bära dem med vördnad... Det är meningen att jag ska ha dom helt enkelt :-D Ha dé! //Tite


Kommentarer
Postat av: Emma

Men guud! Vilken tur att du hittade dom! Sjukt konstigt, men ja, det var meningen :)

2011-01-13 @ 15:44:04
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Titti

Ja! HEELT sjukt!!! Gissa om jag blev glad :-D !!!

2011-01-13 @ 22:08:44
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0