Vilket välkomnande!

Ja, inte så lite chockad blev han, Daniel Bodin, när han möttes av så MÅÅÅNGA fans :-D !!!
Hela "Södra" på Orrskogen var i stort sett full, för er som förstår vad jag menar...
Kurt (Malung-Sälen kommuns kommunalråd) tyckte att Daniel kunde komma hem lite oftare, så det kom lite folk till "Parken" ;-)

Jag ska fixa in lite bilder i morgon, hinner inte nu... kudden ropar...

Förresten, KOMET är nog nåt av det bästa vi kunde ha gjort... Ser verkligen fram emot att testa metoden i olika situationer här hemma med vildingarna ;-)

Ha nu en riktigt bra kväll.
Själv ska jag krypa ner i sängen.

Oh, höll på att glömma, jag gjorde VÄRLDENS KAP idag!
Skulle in på en klädaffär nere på byn, hade sett att dom hade mysdressar i plysch för 200:-, tittade runt, hittade en röd... men den jag sett var rosa... hm... tittade lite mer, hittade en rosa för 299:-, då blev jag lite snål... Nja... äh, vi går, så får jag fundera lite... han gå runt hörnet, sen ångrade jag mig... tyckte att det stod 50% på den röda... jaja, 100:- då kan den va röd.
Kommer till kassan och ska betala "50 kronor" säger hon! "VA!? Nej, men nu måste blivit fel", "Nej, vi har halva reapriset" fick jag till svar!
LÖÖÖVLI! Så nu har jag en ny röd plyschdress att mysa ner mig i :-D Sån Shopping gillar jag ;-)

Fastän Magnus tyckte att "Då ser du ju ut som en tomte", ja, jag får väl va hans lilla tomtenissa då ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att det kom så mycket folk!



Haha, ja, jag har köpt nya mjukisbyxor. Sjuuukt sköna, men dom är så otroligt fula! Men det skiter jag i :) Puss och kram

2011-02-10 @ 09:15:48
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0