Vilken dag!!! Får man gå och lägga sig snart...?

Började dagen med att (faktiskt) komma I TID!!!
Det var ju bra... men på väg till jobbet höll jag på att bli ett med två älgar!
Fick ställa mig på bromsen...!!! Nu vet jag i alla fall att jag har bra bromsar och bra dubbdäck ;-) Men fy vad stora dom är!!!

På jobbet gick i alla fall dagen bra :-) LOVE MY JOBB!!!

Hemma mötte jag Magnus på trappen, ja en sån här "rolig" vecka, men vi tjatar i alla fall inte ut varandra...
Man ska se positivt på det, eller hur!

Sen har vår värmepump ballat ur... kul... NOT!
Magnus ringde i morse så dom kom på eftermiddagen och lagade den, där gick det några tusen... vad roligt det är med oväntade utgifter! NOT igen! Som om vi inte hade nog ändå...
Sen vore det ju roligt om FK kunde vara i tid med utbetalning av VAB dagar nån gång så man inte hamnar efter hela tiden!!!

Nu i kväll satt jag, Casper och Cilia och myste i soffan, Ciara vägrade ta av sig overallen, så hon fick väl ha den på sig då... Hon försvann in på toan, skulle dricka vatten..., och kom ut jätte fin

Mascara på ena kinden och en creme ögonskugga på läpparna och andra kinden!
Om jag har gnuggat? JA, det kan man lugnt säga!!! Shit vad ögonskuggan satt! Jag fick inte ens bort allt!!! Provade med allt, tvål och vatten, tvättservetter, sminkborttagning, ansiktsvatten, barnolja, ja YOU NAME IT! Den satt som berget!!! Får se hur hon ser ut i morgon bitti...

När det sen var läggdags och jag skulle sätta på Ciara blöjan ser jag det här

SÅÅÅÅ fin så, PÅ BENEN OXÅ!!!
Mörkblå tuschpenna... Tack för den... har gnuggat och gnuggat och gnuggat, så nu är hon väl mer röd än blå i morgon! Om jag fick bort det... NEJ!!!

Så... nu undrar jag... FÅR MAN GÅ OCH LÄGGA SIG NU!!!

Klockan e inte ens nio, men jag tror faktiskt att det bara är sängen kvar för mig idag.

Kram på er och ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha, ja du har en påhittig dotter kan man säga :) Hoppas att du fick sova inatt iaf så du är utvilad idag! :)

KRAM

2011-02-22 @ 10:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0