Vaccinet

Jag är en av dom som valde att INTE vaccinera mig mot svininfluensan förra vintern.
Det kändes inte alls bra att nån skulle spruta in nåt i mig som (enligt mig) var långt ifrån ordentligt testat ... och eftersom jag inte ville ha skiten i mig så ville jag inte att mina barn skulle vaccineras heller. Magnus gjorde det inte heller.

När jag nu läser det här, kan jag bara känna att "Shit vad skönt att vi stod på oss".
Artikel om sömnsjuka från Aftonbladet.

Man ska gå på magkänslan, så är det bara!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Sa ju det, ren idioti. Usch vad arg jag blir! Han killen som jag skrev om, nio år gammal eller vad han var. Fy.

2011-02-09 @ 14:30:59
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med dig, vi är inte vaccinerade heller, och av samma anledning, väldigt snabbt forskat och framtaget. Nej jag tänkte på oss och valde att avstå, och det är jag glad för.

2011-02-09 @ 17:57:04
Postat av: Maria

Håller med dig, vi är inte vaccinerade heller, och av samma anledning, väldigt snabbt forskat och framtaget. Nej jag tänkte på oss och valde att avstå, och det är jag glad för.

2011-02-09 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0